Zbornik kratkih zgodb v lahkem branju je na spletu!
2685
Izšel je zbornik kratkih zgodb v lahkem branju.
Imenuje se Jezik pride naproti.
Zbornik je sestavljen iz 3 delov.
Prvi del ima naslov Prijateljstvo in ljubezen.
Berete ga lahko berete na tej povezavi:
http://www.risa.si/Portals/4/Portali/risa.si/projekti%20in%20akcije/2021/jezik_pride_naproti/Jezik%20pride%20naproti_Prijateljstvo%20in%20ljubezen_zvezek%201%20od%203.pdf
Naslov drugega dela je Zgodbe iz življenja.
Povezava: http://www.risa.si/Portals/4/Portali/risa.si/projekti%20in%20akcije/2021/jezik_pride_naproti/Jezik%20pride%20naproti_Zgodbe%20iz%20%C5%BEivljenja_zvezek%202%20od%203.pdf
Naslov tretjega dela je Potovanja, pomoč in domišljija.
Berete ga lahko tu:
http://www.risa.si/Portals/4/Portali/risa.si/projekti%20in%20akcije/2021/jezik_pride_naproti/Jezik%20pride%20naproti_Potovanja,%20pomo%C4%8D%20in%20domi%C5%A1ljija_zvezek%203%20od%203.pdf
Zbornik si lahko brezplačno prenesete na računalnik
ali ga natisnete.
V zborniku so zbrane zgodbe v lahkem branju,
ki so jih avtorice in avtorji poslali
na nagradna natečaja v letih 2021 in 2022.
Avtorice in avtorji bodo tiskan zbornik dobili po pošti.
Zbornik je del projekta Jezik pride naproti,
ki ga je pomagalo plačati Ministrstvo za kulturo.