Nahajate se: Domov » Knjižnica » Romani

Romani

Zbirka slovenskih ljudskih pravljic v lahkem branju

Dragi otroci in odrasli.  

Tukaj lahko najdete pravljice.
Toda to niso kakršnekoli pravljice. 
To so stare slovenske ljudske pravljice.  
Take, ki jih pozna tudi vaša babica!  

Pravljice so napisane v lahkem branju.  
Tako jih boste lažje brali in razumeli.  

Na izbiro imate 7 pravljic.  

Pravljico lahko preberete,  
poslušate zvočni posnetek  
ali si pogledate filmček v znakovnem jeziku.  

Hitro kliknite na pravljico,  
ki vas najbolj pritegne.  

Želimo vam veliko prijetnih trenutkov ob pravljicah.


Deklica veka


Bela kača s kronico


Pastirček


O povodnem možu


Zdravilno jabolko


Zlata ptica


O treh grahih