Nahajate se: Domov » Projekti in akcije

Projekti in akcije


Izbiramo projekte,
ki pomagajo ljudem z manj priložnostmi.

Delamo za:

yes LAHKO BRANJE,

yes RAZLIČNE PRAVICE,

yes DOSTOP DO KULTURE,

yes ZDRAVJE.

Naši aktivni evropski projekti: 

MYPART Klik: https://mypart-project.eu/?lang=sl

TRAIN2VALIDATE Klik: https://plenainclusionmadrid.org/train2validate/?lang=sl

PERLSI Klik: https://www.lu.lv/en/perlsi/

 

Spletni seminar LAHKO BRANJE IN DOSTOPNE INFORMACIJE

  • 30 marec 2022

Od 8. aprila do 5. maja 2022 bomo imeli v okviru projekta PERLSI prvi spletni seminar.

Seminar je sestavljen iz spletnih predavanj in drugih gradiv, 

študijskih ur v živo preko orodja MS Teams ter samostojnega dela. 

Seminar je namenjen strokovnjakom in študentom ter je brezplačen.

Prijavite se lahko do 7. aprila, preko spleta: https://forms.gle/hsc5NGNCFdQEaQtX9 

Vabljeni. 

Več informacij: