Nahajate se: Domov » Projekti in akcije

Projekti in akcije


Izbiramo projekte,
ki pomagajo ljudem z manj priložnostmi.

Delamo za:

yes LAHKO BRANJE,

yes RAZLIČNE PRAVICE,

yes DOSTOP DO KULTURE,

yes ZDRAVJE.

Naši aktivni evropski projekti: 

MYPART Klik: https://mypart-project.eu/?lang=sl

TRAIN2VALIDATE Klik: https://plenainclusionmadrid.org/train2validate/?lang=sl

PERLSI Klik: https://www.lu.lv/en/perlsi/

 

Vabljeni na spletni posvet o lahkem branju 2021

  • 22 oktober 2021

Posvet o lahkem branju bo 4. novembra 2021 na spletu.


Posvet se bo začel ob 16. uri.
Končal se bo ob 20. uri.


Govorili bomo o:
✓ dostopnih muzejih, galerijah in podobnih organizacijah,
✓ lahkem branju v muzejih, galerijah in podobnih organizacijah.


Tolmačili bomo v slovenski znakovni jezik.


Prijave zbiramo na spletu.


Prijavite se tu: https://docs.google.com/forms/d/1qSsi1gf4V51la2skxS6nUvfnkJEaevZWOyWnYT5iDsg 

PROGRAM

16.00 - 16.05
Pozdrav Zavoda RISA.

16.05 - 16.20
Urša Valič govori o dostopnih muzejih in galerijah.

16.20 - 17.05
Oscar Garcia predstavi lahko branje v muzejih in galerijah v Španiji.
Prevajamo v slovenščino.

ODMOR

17.15 - 18.00
Martin Conze predstavi lahko branje v muzejih in galerijah v Nemčiji.
Prevajamo v slovenščino.

18.00 - 18.30
Center za vzgojo, izobraževanje in usposabljanje Velenje predstavi lahko branje na Velenjskem gradu.

ODMOR

18.45 - 19.15
Loški muzej Škofja Loka predstavi Sožitje na grajskem vrtu.

19.15 – 20.00
Zaključek projekta Jezik pride naproti in pogovor med udeleženkami in udeleženci.


VABLJENI!


Posvet je del projekta Jezik pride naproti, ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.