Nahajate se: Domov » Projekti in akcije

Projekti in akcije


Izbiramo projekte,
ki pomagajo ljudem z manj priložnostmi.

Delamo za:

yes LAHKO BRANJE,

yes RAZLIČNE PRAVICE,

yes DOSTOP DO KULTURE,

yes ZDRAVJE.

Najava: Posvet o lahkem branju 2021 bo 4. novembra

  • 7 oktober 2021

Letošnji posvet o lahkem branju bo 4. novembra 2021. 

Tudi letos bo na spletu, 

v popoldanskem času.

Govorili bomo o lahkem branju v kulturnih ustanovah, 

kot so muzeji in galerije. 

Imeli bomo goste iz Slovenije in drugih držav. 

Prevajali bomo v slovenščino in slovenski znakovni jezik. 

Kmalu bomo objavili prijavnico. 

Vabljeni!

 

Posvet je del projekta Jezik pride naproti, 

ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.