Nahajate se: Domov » Projekti in akcije

Projekti in akcije


Izbiramo projekte,
ki pomagajo ljudem z manj priložnostmi.

Delamo za:

yes LAHKO BRANJE,

yes RAZLIČNE PRAVICE,

yes DOSTOP DO KULTURE,

yes ZDRAVJE.

REZULTATI: Natečaj za kratke zgodbe v lahkem branju 2021

  • 31 julij 2021

Tudi Natečaj za najboljše zgodbe v lahkem branju 2021 je odlično uspel. 

V juliju smo obljubili rezultate natečaja.

Tu so! 🍾

V komisiji so bile spet strokovnjakinje in bralke lahkega branja. 

Izbrale so najboljše in najbolj zanimive zgodbe.

Če sta imeli 2 zgodbi enako število točk,

si delita isto mesto.

 

10 najboljših zgodb 2021 je:

1. mesto: Sašo Martinjak: S prijatelji skupaj v tujino

2. mesto: Matej Kopič: Nepopolna prihodnost

3. mesto: Jimmy Kelner: Lubnik

4. mesto: Zdravko Prelog: Starostniki

4. mesto: Simona Centner Lilek: Lov na žabe

6. mesto: Tomaž Grilc: Labradorec Ben

6. mesto: anonimna pisateljica: Ferdinand

8. mesto: 3. OŠ Slovenj Gradec: Poletna ljubezen

9. mesto: Verica Županič: Zgodba o prijateljstvu

10. mesto: Zdravko Prelog: Glasba

 

Iskreno čestitamo! 👏

Nagrade boste prejeli v naslednjih 2 tednih.

Morda vas bomo prej prosili za dodatne podatke.

 

Natečaj je del projekta Jezik pride naproti, 

ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.