Nahajate se: Domov » Projekti in akcije

Projekti in akcije


Izbiramo projekte,
ki pomagajo ljudem z manj priložnostmi.

Delamo za:

yes LAHKO BRANJE,

yes RAZLIČNE PRAVICE,

yes DOSTOP DO KULTURE,

yes ZDRAVJE.

Anketa: ALI POZNATE LAHKO BRANJE?

  • 1 februar 2021

V projektu PERLSI smo pripravili spletno anketo. 

Anketa je poseben vprašalnik.

Zanima nas, ali ljudje poznajo in

uporabljajo lahko branje. 

Na vprašanja lahko odgovori čisto vsak. 

Najlepša hvala za sodelovanje!

Anketo pričnete reševati tu:

Projekt PERLSI je Erasmus+ projekt, ki ga sofinancira Evropska komisija.
Pričel se je oktobra 2020. Končal se bo leta 2022.
Številka projekta je is 2020-1-LV01-KA204-077527.
Če želite več informacij, pišite na tatjana@risa.si.