Dragi otroci in odrasli.
Tukaj lahko najdete pravljice.
Toda to niso kakršnekoli pravljice.
To so stare slovenske ljudske pravljice.
Take, ki jih pozna tudi vaša babica!
Pravljice so napisane v lahkem branju.
Tako jih boste lažje brali in razumeli.
Na izbiro imate 7 pravljic.
Pravljico lahko preberete,
poslušate zvočni posnetek
ali si pogledate filmček v znakovnem jeziku.
Hitro kliknite na pravljico,
ki vas najbolj pritegne.
Želimo vam veliko prijetnih trenutkov ob pravljicah.
Deklica veka

Bela kača s kronico

Pastirček

O povodnem možu

Zdravilno jabolko

Zlata ptica

O treh grahih
