Nahajate se: Domov » Novice

Novice

Zbornik kratkih zgodb v lahkem branju je na spletu!

  • 23 december 2021

Izšel je zbornik kratkih zgodb v lahkem branju.
Imenuje se Jezik pride naproti.
Zbornik je sestavljen iz 3 delov.

 

Prvi del ima naslov Prijateljstvo in ljubezen.
Berete ga lahko berete na tej povezavi: 
http://www.risa.si/Portals/4/Portali/risa.si/projekti%20in%20akcije/2021/jezik_pride_naproti/Jezik%20pride%20naproti_Prijateljstvo%20in%20ljubezen_zvezek%201%20od%203.pdf 

 

Naslov drugega dela je  Zgodbe iz življenja.
Povezava: http://www.risa.si/Portals/4/Portali/risa.si/projekti%20in%20akcije/2021/jezik_pride_naproti/Jezik%20pride%20naproti_Zgodbe%20iz%20%C5%BEivljenja_zvezek%202%20od%203.pdf

 

Naslov tretjega dela je  Potovanja, pomoč in domišljija.
Berete ga lahko tu:
http://www.risa.si/Portals/4/Portali/risa.si/projekti%20in%20akcije/2021/jezik_pride_naproti/Jezik%20pride%20naproti_Potovanja,%20pomo%C4%8D%20in%20domi%C5%A1ljija_zvezek%203%20od%203.pdf

 

Zbornik si lahko brezplačno prenesete na računalnik 
ali ga natisnete. 

 

V zborniku so zbrane zgodbe v lahkem branju,
ki so jih avtorice in avtorji poslali
na nagradna natečaja v letih 2021 in 2022.

 

Avtorice in avtorji bodo tiskan zbornik dobili po pošti. 

 

Zbornik je del projekta Jezik pride naproti, 
ki ga je pomagalo plačati Ministrstvo za kulturo.