Nahajate se: Domov » Novice

Novice

Anketa: ALI POZNATE LAHKO BRANJE?

  • 1 februar 2021

V projektu PERLSI smo pripravili spletno anketo. 

Anketa je poseben vprašalnik.

Zanima nas, ali ljudje poznajo in

uporabljajo lahko branje. 

Na vprašanja lahko odgovori čisto vsak. 

Najlepša hvala za sodelovanje!

Anketo pričnete reševati tu:

Projekt PERLSI je Erasmus+ projekt, ki ga sofinancira Evropska komisija.
Pričel se je oktobra 2020. Končal se bo leta 2022.
Številka projekta je is 2020-1-LV01-KA204-077527.
Če želite več informacij, pišite na tatjana@risa.si.