LAHKO BRANJE NA SPLETU

ZAVOD RISA
CENTER ZA SPLOŠNO, FUNKCIONALNO IN KULTURNO OPISMENJEVANJE

NOVICE

KNJIGE LAHKO BRANJE

ČASOPIS 20MINUT

PROJEKTI IN AKCIJE

LICITACIJA UNIKATOV 2016

DOHODNINA

Knjige lahko branje

Knjigi Romeo in Julija ter Visoška kronika sta v tiskani obliki.
Na naši spletni strani pa si lahko snamete knjigi v elektronski obliki.
Elektronski knjigi sta za vas brezplačni.
Ob branju vam želimo veliko užitkov.

Pod Svobodnim Soncem

Pod Svobodnim Soncem

POD SVOBODNIM SONCEM je stara zgodba.
Govori o Slovenih.
Zgodbo je napisal pisatelj Fran Saleški Finžgar
Pred več kot 100 leti.

BERI DALJE - KLIKNI TU



Naše zgodbe

Naše zgodbe

V knjigi je 7 zgodb slovenskih pisateljev.

Priredili smo zgodbe:

BERI DALJE - KLIKNI TU



Ivan Tavčar: Visoška Kronika

Ivan Tavčar: Visoška Kronika

To je zgodba o družini Kalan.
Pripoveduje jo Izidor Kalan.
Zapisal je pomembne dogodke,
ki so se zgodili v preteklosti.

BERI DALJE - KLIKNI TU



Romeo in Julija

Romeo in Julija

Zgodba govori o mladih zaljubljencih Romeu in Juliji.
Zgodila se je pred davnimi časi v Italiji.
Poznajo jo ljudje po vsem svetu.

BERI DALJE - KLIKNI TU