Nahajate se: Domov » Novice

Novice

Izšel je e-zbornik Ne, to niso sanje, to je lahko branje

  • 13 avgust 2024

Ste že poskusili napisati pesem v lahkem branju?
Ni tako enostavno, kot se morda sliši.
Zato smo zelo ponosni,
da lahko z vami delimo zbornik,
v katerem so zbrane pesmi,
ki so prispele na letošnji
natečaj za pesem v lahkem branju.

Natečaj smo objavili skupaj z RTV Slovenija,
Službo za dostopnost programov RTV Slovenija.
Zato ima zbornik dve spremni besedi:

● prvo je napisala Saša Lesjak,
vodja Centra za komunikacijo
in lahko branje v Zavodu RISA;
● drugo je napisala Veronika Rot
z RTV Slovenija, ki je sodelovala v strokovni komisiji.

Več o natečaju si lahko preberete v tej objavi:
Natečaj za pesem v lahkem branju (risa.si).

Naslov zbornika Ne, to niso sanje, to je lahko branje
je kitica iz pesmi Lahko branje,
ki jo je napisala Mateja Meh.

Na naslovnici in v zborniku boste lahko občudovali slike,
ki so jih narisali učenke in učenci
Tretje osnovne šole Slovenj Gradec
.
Mladi umetniki in umetnice
so ustvarjali na temo pesmi,
ki so prispele na natečaj.
Njihova mentorica je bila Maruša Pajenk.


Avtor slike: Niko Kelaidis

Veliko pesmi govori o ljubezni,
pomladi, veselju do življenja.
Veliko pesmi se ukvarja z različnimi odnosi.
Nekatere pesmi so šaljive,
druge so bolj resne.
Verjamemo, da bodo pesmi in risbe
v vas zbudile različna čustva.

Če želite, nam lahko sporočite,
katera pesem vam je najbolj všeč.
Če vas bo zbornik zvabil,
da bi tudi sami kaj napisali ali narisali,
nam lahko pošljete svoj izdelek.
Z veseljem ga bomo delili na našem Facebooku!

Zbornik je brezplačno dostopen v naši spletni knjižnici.
Lahko ga prelistate tudi s klikom
na naslednjo povezavo:
Zbornik Ne, to niso sanje, to je lahko branje.
Uživajte v branju!

Natečaj je bil del dogodka Dan za lahko branje 2024.
Več o dogodku si lahko preberete v tej novici:
Dan za lahko branje 2024 (risa.si).

Dan za lahko branje 2024 je del programa,
ki ga sofinancira
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti. 
Dogodek je bil del projekta
"Lahko branje kot pot do dostopne, vključujoče
in enakopravne družbe".
Projekt sofinancirata platforma SLOGA
iz projekta PROTEUS in EU
ter Mestna občina Slovenj Gradec
iz razpisa za kulturne projekte v 2024.