Nahajate se: Domov » Novice

Novice

Nova knjiga v lahkem branju: Te Nika še mika?

  • 1 avgust 2024

Spoštovani bralci in bralke,

iz Zavoda Risa vam sporočamo lepo novico. 
Izšla je NOVA knjiga TE NIKA ŠE MIKA? 
To je že tretja knjiga v zbirki Julija in Peter.
Zbirka treh knjig je napisana v lahkem branju.

Prva knjiga v zbirki je Cvetje in ogenj.
Druga knjiga v zbirki pa je knjiga Moda in neroda.
Pokukajte v zbirko knjig v lahkem branju.
Skupaj z nami odkrijte 
napeto zgodbo knjige Te Nika še mika?

Knjigo Te Nika še mika? 
je napisala avtorica AKSINJA KERMAUNER.
Pri pisanju knjige je avtorica sodelovala
z bralkami in bralci CUDV Črna na Koroškem ter Zavoda Risa.
Knjigo Te Nika še mika? je ilustriral Gašper Rus.

POMEMBNO
Za knjigo zbiramo naročila.
Cena knjige je 20,00 EUR.
Naročilnica je na spletni povezavi https://forms.office.com/e/xrscBaCnDd

KAKO NAROČITI KNJIGO
Izpolnite naročilnico.
Plačajte račun za naročeno knjigo.
Dokazilo o plačanem računu
nam pošljite na e-naslov: cklb@risa.si
Ko dobimo vaše dokazilo o plačanem računu,
knjigo pošljemo na vaš naslov.
Podprite lahko branje
in to poletje uživajte ob dobri knjigi.